poniedziałek, 6 października 2014

Informacja

Długo bez was nie wytrzymałam, mogliście się tego spodziewać. Więc tak, wracam do was z nowym ff! Mam nadzieję że cieszycie się tak samo jak ja. Mam nadzieję że wam się spodoba i będziecie czytać te moje nieszczęsne wypociny, więc jeśli podoba wam się prolog i zaciekawiło was zapisujcie się do informowanych, byłbym również wdzięczna jeśli zostawilibyście po sobie jakiś komentarz z opinią.
Więc tak, tutaj macie link do blogspota: KLIK (przepraszam za szablon, ale właśnie wczoraj zamówiłam nowy i muszę trochę na niego poczekać)
A tutaj macie link do wattpada: KLIK
Mam nadzieję że wam się spodoba :)
(to jest jednorazowa sytuacja że informuje osoby które miałam w informowanych na tym ff, jeśli chcesz abym informowała cię o nowych rozdziałach na nowym ff musisz tam zapisać się w zakładce 'informowani', lub napisać mi swój user na ASKU z dopiskiem że chcesz abym cię informowała)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz